Retete culinare
Va oferim o lista de retete
simple si usor de facut.
Home » » MUSACA DE CARTOFI

MUSACA DE CARTOFI

Written By Softspot on miercuri, 28 ianuarie 2015 | 03:21

Retete culinare, retete de mancare moldovenesti si romanesti
Ingrediente:

1,5 kg cartofi abi
500g carne tocata amestec
2 cepe
1 morcov
1 cutie cu rosii
2 linguri bulion
3 oua
1 legatura patrunjel
1/2 cana de smantana
cascaval ras
cateva felii de mozarella

Preparare:

Cartofii curatati i-am taiat felii de aceiasi grosime cu ajutorul unei razatoare speciale.Feliile de cartofi i-am fiert dar nu de tot.

Intre timp am facut sosul de carne.Ceapa taiata mic am calit-o in putin ulei de masline.Am adaugat morcovul dat pe razatoarea mica si carnea toacata.Cand carnea se vedea ca e facuta putin am adaugat rosiile, bulionul si am lasat sa fiarba la foc mic 10 minute.La sfarsit am adaugat verdeata tocata mic.Am lasat sa se raceasca sa pot adauga cele 2 oua.

Feliile de cartofi le-am asezat intr-un vas termorezistent iar peste ele sosul de carne.Am repetat operatiunea pana ce ultimul rand a fost cu cartofi.

Peste preparat am turnat un ''sos'' facut din smantana, ou si cascaval ras.Peste toate mozarella.

A stat la cuptor pana s-a rumenit (cam 1 ora la mine).

SHARE

About Softspot

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu